Oferty pracy

Medyczny Przedstawiciel Handlowy

Numer referencyjny: MPH

Poszukujemy osób ambitnych, samodzielnych, skoncentrowanych na osiąganiu celów i rozwoju osobistym, w następujących lokalizacjach:

  1. Gdańsk i okolice – praca na terenie województw:
    • pomorskie
    • warmińsko-mazurskie
    • kujawsko-pomorskie
  2. Wrocław lub Poznań i okolice – praca na terenie województw:
    • dolnośląskie
    • lubuskie
    • wielkopolskie
    • zachodnio-pomorskie
  3. Katowice i okolice – praca na terenie województw:
    • śląskie
    • opolskie
    • łódzkie

Przy składaniu aplikacji prosimy o wybranie z listy odpowiedniego numeru referencyjnego:

  • Gdańsk i okolice – MPH-G
  • Wrocław lub Poznań i okolice – MPH-WP
  • Katowice i okolice – MPH-K

Opis stanowiska:

  • Reprezentowanie Firmy na powierzonym terytorium, które obejmuje od 3 do 4 województw
  • Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami Firmy,
  • Promowanie oferowanych przez Firmę produktów,
  • Realizowanie planów sprzedażowych,
  • Przygotowywanie ofert handlowych.

 

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego na stanowisku Przedstawiciel Handlowy – praca w obszarze medycznym oraz znajomość procedur przetargowych będą dodatkowym atutem,
  • Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych na terenie kraju,
  • Umiejętności łatwego nawiązywania kontaktów i budowania relacji biznesowych,
  • Obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Prawa jazdy kat. B.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system prowizyjny,
  • Specjalistyczne szkolenia w kraju i za granicą, podnoszące kwalifikacje i umożliwiające rozwój zawodowy,
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy),
  • Pakiet socjalny, w tym prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie,
  • Realną możliwość awansu zawodowego.

Benefity:

Dofinansowanie zajęć sportowych

Prywatna opieka medyczna

Dofinansowanie nauki języków

Dofinansowanie szkoleń i kursów

Ubezpieczenie na życie

Spotkania integracyjne

Służbowy samochód do użytku prywatnego

Brak dress code'u

Kawa / Herbata

Parking dla pracowników

Paczki świąteczne

Możliwość uzyskania uprawnień

Asystent / Asystentka / Administrator Serwisu Sprzętu Medycznego

Numer referencyjny: ASSM

Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:

  • Budowanie pozytywnych relacji i utrzymywanie kontaktu z Klientami oraz Użytkownikami urządzeń,
  • Prowadzenie bazy klientów w CRM,
  • Bieżąca obsługa Klientów – odbieranie telefonów oraz obsługa poczty elektronicznej,
  • Udzielanie informacji Klientom i uzgadnianie terminów akcji serwisowych,
  • Obsługa platformy serwisowej, prowadzenie spraw administracyjnych działu Serwisu,
  • Przygotowywanie dokumentów związanych z ofertami oraz umowami serwisowymi,
  • Przygotowywanie dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń (DTR) przed instalacją,
  • Bieżący nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentacji zdarzeń serwisowych oraz korespondencji serwisowej, technicznej i odbiorowej,
  • Współpraca i sprawna komunikacja z Kierownictwem i Współpracownikami
    w zakresie spraw związanych z działalnością działu serwisu.

 

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w zakresie obsługi serwisu lub na podobnym stanowisku,
  • Sprawnej obsługi komputera, urządzeń biurowych i pakietu MS Office,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności, odpowiedzialności,
    zdolności analitycznych, dokładności oraz terminowości realizacji zadań,
  • Kreatywności oraz wielozadaniowości, umiejętności pracy w zespole,
  • Umiejętności profesjonalnego zachowania w sytuacji stresowej,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Czynnej umiejętności prowadzenia samochodu (prawo jazdy kat. B)
  • Wykształcenia technicznego średniego lub wyższego w kierunku inżynierii medycznej.

 

Oferujemy:

  • Interesującą pracę na podstawie umowy o pracę w specjalistycznej branży medycznej,
    w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • Program wdrożenia, zapewniający szybką adaptację w miejscu pracy,
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz przejrzyste zasady wynagrodzenia premiujące osiągane wyniki,
  • Podnoszące kwalifikacje i rozwój zawodowy szkolenia specjalistyczne w kraju i za granicą,
  • Narzędzia pracy umożliwiające profesjonalne wykonywanie swoich obowiązków,
  • Nagrody za zaangażowanie, przedsiębiorczość i współpracę ze Współpracownikami,
  • Pakiet socjalny, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, karty przedpłacone,
    paczki świąteczne, system benefit, brak dress code`u, kawa, herbata, napoje,
  • Dofinansowanie kursów i szkoleń, nauki języków, parking dla Pracowników,
  • Realną możliwość awansu zawodowego.

Benefity:

Dofinansowanie zajęć sportowych

Prywatna opieka medyczna

Dofinansowanie nauki języków

Dofinansowanie szkoleń i kursów

Ubezpieczenie na życie

Spotkania integracyjne

Służbowy samochód do użytku prywatnego

Brak dress code'u

Kawa / Herbata

Parking dla pracowników

Paczki świąteczne

Możliwość uzyskania uprawnień

Koordynator Serwisu Sprzętu Medycznego

Numer referencyjny: KSSM

Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:

  • Obsługa serwisowa urządzeń medycznych w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie klienta,
  • Przyjmowanie i koordynowanie realizacji zleceń napraw i przeglądów serwisowych sprzętu medycznego,
  • Kontrola jakości wykonywanych prac serwisowych oraz rozliczanie prac podległych serwisantów,
  • Wsparcie techniczne dla użytkowników oraz szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu,
  • Przygotowywanie ofert serwisowych,
  • Utrzymanie bieżącego kontaktu z działami serwisowymi producentów,
  • Prowadzenie dokumentacji serwisowej,

 

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego technicznego – elektronika, elektrotechnika, fizyka medyczna, inżynieria biomedyczna, itp.,
  • Znajomości zagadnień z zakresu elektroniki oraz elektryki,
  • Prawa jazdy kat. B,
  • Dobrej znajomości systemu Windows, MS Office, MS Outlook,
  • Znajomości języka angielskiego pozwalająca na komunikację w międzynarodowym środowisku,
  • Samodzielności w działaniu, systematyczność oraz doskonała organizacja pracy,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Dyspozycyjności do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pakiet socjalny, prywatną opiekę medyczną i system premiowy,
  • Pracę w firmie nagradzającej zaangażowanie, przedsiębiorczość i współpracę pracowników,
  • Podnoszące kwalifikacje i rozwój zawodowy szkolenia specjalistyczne w kraju i za granicą,
  • Uczestnictwo w rozwoju innowacyjnego biznesu,
  • Możliwość awansu zawodowego.

Benefity:

Dofinansowanie zajęć sportowych

Prywatna opieka medyczna

Dofinansowanie nauki języków

Dofinansowanie szkoleń i kursów

Ubezpieczenie na życie

Spotkania integracyjne

Służbowy samochód do użytku prywatnego

Brak dress code'u

Kawa / Herbata

Parking dla pracowników

Paczki świąteczne

Możliwość uzyskania uprawnień

Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego

Numer referencyjny: ISSM-MP

Miejsce pracy:

Kraków – praca na terenie województw:

  • małopolskie
  • podkarpackie
  • świętokrzyskie
  • śląskie

Opis stanowiska:

  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu medycznego,
  • Naprawa i konserwacja sprzętu medycznego,
  • Instalacja i uruchomienie sprzętu medycznego,
  • Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi sprzętu medycznego oferowanego przez Firmę,
  • Wsparcie techniczne dla użytkowników,
  • Prowadzenie dokumentacji zdarzeń serwisowych,
  • Stała współpraca z kierownikiem działu serwisu.

 

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenie techniczne,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Dobra znajomość MS Office, MS Outlook,
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych,
  • Doświadczenie w serwisie sprzętu medycznego będzie dużym atutem,
  • Uprawnienia SEP do 1kV będą dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Profesjonalne narzędzia pracy,
  • Opiekę medyczną i pakiet benefitów.

Benefity:

Dofinansowanie zajęć sportowych

Prywatna opieka medyczna

Dofinansowanie nauki języków

Dofinansowanie szkoleń i kursów

Ubezpieczenie na życie

Spotkania integracyjne

Służbowy samochód do użytku prywatnego

Brak dress code'u

Kawa / Herbata

Parking dla pracowników

Paczki świąteczne

Możliwość uzyskania uprawnień

Pracownik Działu Sprzedaży Life Sciences

Numer referencyjny: PDSLS

Miejsce pracy:
Kraków

Opis stanowiska:

  • Realizacja bieżących zamówień, realizacja umów przetargowych oraz wystawianie faktur sprzedażowych,
  • Bieżąca obsługa oraz utrzymywanie dobrych relacji z Klientami,
  • Nawiązywanie kontaktów i przygotowywanie ofert handlowych,
  • Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy.

 

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Praktycznej znajomości obsługi komputera, pakietu MS OFFICE oraz urządzeń biurowych,
  • Kreatywności, samodzielności i odpowiedzialności,
  • Realizacji zadań na wysokim poziomie.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wysoko specjalistycznej branży medycznej, laboratoryjnej, farmaceutycznej i life sciences,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz motywacyjny system prowizyjny,
  • Opiekę medyczną i pakiet benefitów,
  • System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Benefity:

Dofinansowanie zajęć sportowych

Prywatna opieka medyczna

Dofinansowanie nauki języków

Dofinansowanie szkoleń i kursów

Ubezpieczenie na życie

Spotkania integracyjne

Brak dress code'u

Kawa / Herbata

Parking dla pracowników

Paczki świąteczne

Formularz aplikacyjny