Oferty pracy
Medyczny Przedstawiciel Handlowy
Numer referencyjny: MPH
Miejsce pracy – na każde z wymienionych poniżej województw poszukujemy Przedstawiciela Handlowego:
- województwo pomorskie
- województwo kujawsko-pomorskie
- województwo wielkopolskie
- województwo dolnośląskie
Przy składaniu aplikacji prosimy o wybranie z listy odpowiedniego numeru referencyjnego.
Np. województwo pomorskie – MPH – P
Opis stanowiska:
- Reprezentowanie Firmy na powierzonym terytorium,
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Firmy,
- Promowanie oferowanych przez Firmę produktów,
- Realizowanie planów sprzedażowych,
- Przygotowywanie ofert handlowych.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego na stanowisku Przedstawiciel Handlowy
– aktywny udział w postępowaniach przetargowych będzie dodatkowym atutem, - Wykształcenia wyższego,
- Znajomości języka angielskiego,
- Prawa jazdy kat. B,
- Dyspozycyjności, gotowości do częstych wyjazdów służbowych na terenie kraju.
Oferujemy:
- Interesującą, samodzielną pracę na podstawie umowy o pracę w wysoko specjalistycznej branży medycznej, laboratoryjnej, farmaceutycznej i life sciences,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz motywacyjny system prowizyjny,
- Program wdrożeniowy zapewniający szybką adaptację w miejscu pracy,
- Zagraniczne, specjalistyczne szkolenia u producentów oferowanych urządzeń,
- Podnoszące kwalifikacje i umożliwiające rozwój zawodowy specjalistyczne szkolenia
w kraju i za granicą, - Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy),
- Pakiet socjalny, prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie,
- Realna możliwość awansu zawodowego.
Inżynier Sprzętu Medycznego
Opis stanowiska:
- Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu medycznego,
- Naprawa i konserwacja sprzętu medycznego,
- Instalacja i uruchomienie sprzętu medycznego,
- Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi sprzętu medycznego oferowanego przez Firmę,
- Wsparcie techniczne dla użytkowników,
- Prowadzenie dokumentacji zdarzeń serwisowych,
- Stała współpraca z kierownikiem działu serwisu.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie techniczne,
- Prawo jazdy kat. B,
- Dobra znajomość MS Office, MS Outlook,
- Znajomość języka angielskiego,
- Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych,
- Doświadczenie w serwisie sprzętu medycznego będzie dużym atutem,
- Uprawnienia SEP do 1kV będą dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Profesjonalne narzędzia pracy,
- Opiekę medyczną i pakiet benefitów.
Koordynator Serwisu Sprzętu Medycznego
Opis stanowiska:
- Przyjmowanie i koordynowanie realizacji zleceń napraw i przeglądów serwisowych sprzętu medycznego,
- Koordynacja prac serwisowych, kontrolowanie jakości ich wykonania,
- Bieżące wsparcie techniczne oraz organizacyjne pracowników serwisu,
- Prowadzenie dokumentacji zdarzeń serwisowych, dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji,
- Raportowanie o zakończeniu i przebiegu działań serwisowych,
- Rozliczanie wykonanych usług serwisowych oraz ich fakturowanie,
- Zamawianie części do realizacji zleceń serwisowych,
- Kontrola magazynu części zamiennych,
- Nadzór nad bazą danych przeglądów objętych umową serwisową oraz monitorowanie ich wykonania,
- Wsparcie oraz doradztwo techniczne w placówkach służby zdrowia,
- Kontakt z Klientem w sprawie sprzedaży usług serwisowych i części zamiennych oraz reklamacji,
- Sporządzanie wycen/ofert prac serwisowych dla Klientów,
- Współpraca z innymi działami firmy.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe techniczne – elektronika, technika medyczna, inżynieria biomedyczna, itp.,
- Znajomość aparatury medycznej,
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze serwisowej sprzętu medycznego,
- Umiejętności czytania rysunków technicznych i schematów elektrycznych,
- Prawo jazdy kat. B,
- Dobra znajomość systemu Windows, MS Office, MS Outlook,
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (bezpośredni kontakt z producentem),
- Zdolności komunikacyjne i negocjacyjne, nastawienie na realizację celów.
Oferujemy:
- Interesującą, samodzielną pracę na podstawie umowy o pracę w wysoko specjalistycznej branży medycznej w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- Program wdrożeniowy zapewniający szybką adaptację w miejscu pracy,
- Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy zależny od wyników,
- Podnoszące kwalifikacje i umożliwiające rozwój zawodowy szkolenia specjalistyczne w kraju i za granicą,
- Profesjonalne serwisowe narzędzia pracy, samochód służbowy, komputer, telefon,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Możliwość awansu zawodowego,
- Nagrody za zaangażowanie, przedsiębiorczość i współpracę ze współpracownikami,
- Pakiet socjalny, prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie.
Pracownik Działu Sprzedaży Life Sciences
Opis stanowiska:
- Realizacja bieżących zamówień, realizacja umów przetargowych oraz wystawianie faktur sprzedażowych,
- Bieżąca obsługa oraz utrzymywanie dobrych relacji z Klientami,
- Nawiązywanie kontaktów i przygotowywanie ofert handlowych,
- Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- Praktycznej znajomości obsługi komputera, pakietu MS OFFICE oraz urządzeń biurowych,
- Kreatywności, samodzielności i odpowiedzialności,
- Realizacji zadań na wysokim poziomie.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wysoko specjalistycznej branży medycznej, laboratoryjnej, farmaceutycznej i life sciences,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz motywacyjny system prowizyjny,
- Opiekę medyczną i pakiet benefitów,
- System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.