Oferty pracy
Medyczny Przedstawiciel Handlowy
Numer referencyjny: MPH
Poszukujemy osób ambitnych, samodzielnych, skoncentrowanych na osiąganiu celów i rozwoju osobistym, w następujących lokalizacjach:
- Gdańsk i okolice – praca na terenie województw:
- pomorskie
- warmińsko-mazurskie
- kujawsko-pomorskie
- Wrocław lub Poznań i okolice – praca na terenie województw:
- dolnośląskie
- lubuskie
- wielkopolskie
- zachodnio-pomorskie
- Katowice i okolice – praca na terenie województw:
- śląskie
- opolskie
- łódzkie
Przy składaniu aplikacji prosimy o wybranie z listy odpowiedniego numeru referencyjnego:
- Gdańsk i okolice – MPH-G
- Wrocław lub Poznań i okolice – MPH-WP
- Katowice i okolice – MPH-K
Opis stanowiska:
- Reprezentowanie Firmy na powierzonym terytorium, które obejmuje od 3 do 4 województw
- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami Firmy,
- Promowanie oferowanych przez Firmę produktów,
- Realizowanie planów sprzedażowych,
- Przygotowywanie ofert handlowych.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego na stanowisku Przedstawiciel Handlowy – praca w obszarze medycznym oraz znajomość procedur przetargowych będą dodatkowym atutem,
- Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych na terenie kraju,
- Umiejętności łatwego nawiązywania kontaktów i budowania relacji biznesowych,
- Obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system prowizyjny,
- Specjalistyczne szkolenia w kraju i za granicą, podnoszące kwalifikacje i umożliwiające rozwój zawodowy,
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy),
- Pakiet socjalny, w tym prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie,
- Realną możliwość awansu zawodowego.
Benefity:
Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie nauki języków
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Ubezpieczenie na życie
Spotkania integracyjne
Służbowy samochód do użytku prywatnego
Brak dress code'u
Kawa / Herbata
Parking dla pracowników
Paczki świąteczne
Możliwość uzyskania uprawnień
Asystent / Asystentka / Administrator Serwisu Sprzętu Medycznego
Opis stanowiska:
- Budowanie pozytywnych relacji i utrzymywanie kontaktu z Klientami oraz Użytkownikami urządzeń,
- Prowadzenie bazy klientów w CRM,
- Bieżąca obsługa Klientów – odbieranie telefonów oraz obsługa poczty elektronicznej,
- Udzielanie informacji Klientom i uzgadnianie terminów akcji serwisowych,
- Obsługa platformy serwisowej, prowadzenie spraw administracyjnych działu Serwisu,
- Przygotowywanie dokumentów związanych z ofertami oraz umowami serwisowymi,
- Przygotowywanie dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń (DTR) przed instalacją,
- Bieżący nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentacji zdarzeń serwisowych oraz korespondencji serwisowej, technicznej i odbiorowej,
- Współpraca i sprawna komunikacja z Kierownictwem i Współpracownikami
w zakresie spraw związanych z działalnością działu serwisu.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w zakresie obsługi serwisu lub na podobnym stanowisku,
- Sprawnej obsługi komputera, urządzeń biurowych i pakietu MS Office,
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności, odpowiedzialności,
zdolności analitycznych, dokładności oraz terminowości realizacji zadań, - Kreatywności oraz wielozadaniowości, umiejętności pracy w zespole,
- Umiejętności profesjonalnego zachowania w sytuacji stresowej,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Czynnej umiejętności prowadzenia samochodu (prawo jazdy kat. B)
- Wykształcenia technicznego średniego lub wyższego w kierunku inżynierii medycznej.
Oferujemy:
- Interesującą pracę na podstawie umowy o pracę w specjalistycznej branży medycznej,
w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, - Program wdrożenia, zapewniający szybką adaptację w miejscu pracy,
- Wynagrodzenie podstawowe oraz przejrzyste zasady wynagrodzenia premiujące osiągane wyniki,
- Podnoszące kwalifikacje i rozwój zawodowy szkolenia specjalistyczne w kraju i za granicą,
- Narzędzia pracy umożliwiające profesjonalne wykonywanie swoich obowiązków,
- Nagrody za zaangażowanie, przedsiębiorczość i współpracę ze Współpracownikami,
- Pakiet socjalny, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, karty przedpłacone,
paczki świąteczne, system benefit, brak dress code`u, kawa, herbata, napoje, - Dofinansowanie kursów i szkoleń, nauki języków, parking dla Pracowników,
- Realną możliwość awansu zawodowego.
Benefity:
Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie nauki języków
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Ubezpieczenie na życie
Spotkania integracyjne
Służbowy samochód do użytku prywatnego
Brak dress code'u
Kawa / Herbata
Parking dla pracowników
Paczki świąteczne
Możliwość uzyskania uprawnień
Koordynator Serwisu Sprzętu Medycznego
Opis stanowiska:
- Obsługa serwisowa urządzeń medycznych w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie klienta,
- Przyjmowanie i koordynowanie realizacji zleceń napraw i przeglądów serwisowych sprzętu medycznego,
- Kontrola jakości wykonywanych prac serwisowych oraz rozliczanie prac podległych serwisantów,
- Wsparcie techniczne dla użytkowników oraz szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu,
- Przygotowywanie ofert serwisowych,
- Utrzymanie bieżącego kontaktu z działami serwisowymi producentów,
- Prowadzenie dokumentacji serwisowej,
Od Kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego technicznego – elektronika, elektrotechnika, fizyka medyczna, inżynieria biomedyczna, itp.,
- Znajomości zagadnień z zakresu elektroniki oraz elektryki,
- Prawa jazdy kat. B,
- Dobrej znajomości systemu Windows, MS Office, MS Outlook,
- Znajomości języka angielskiego pozwalająca na komunikację w międzynarodowym środowisku,
- Samodzielności w działaniu, systematyczność oraz doskonała organizacja pracy,
- Umiejętności pracy pod presją czasu,
- Dyspozycyjności do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet socjalny, prywatną opiekę medyczną i system premiowy,
- Pracę w firmie nagradzającej zaangażowanie, przedsiębiorczość i współpracę pracowników,
- Podnoszące kwalifikacje i rozwój zawodowy szkolenia specjalistyczne w kraju i za granicą,
- Uczestnictwo w rozwoju innowacyjnego biznesu,
- Możliwość awansu zawodowego.
Benefity:
Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie nauki języków
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Ubezpieczenie na życie
Spotkania integracyjne
Służbowy samochód do użytku prywatnego
Brak dress code'u
Kawa / Herbata
Parking dla pracowników
Paczki świąteczne
Możliwość uzyskania uprawnień
Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego
Opis stanowiska:
- Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu medycznego,
- Naprawa i konserwacja sprzętu medycznego,
- Instalacja i uruchomienie sprzętu medycznego,
- Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi sprzętu medycznego oferowanego przez Firmę,
- Wsparcie techniczne dla użytkowników,
- Prowadzenie dokumentacji zdarzeń serwisowych,
- Stała współpraca z kierownikiem działu serwisu.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie techniczne,
- Prawo jazdy kat. B,
- Dobra znajomość MS Office, MS Outlook,
- Znajomość języka angielskiego,
- Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych,
- Doświadczenie w serwisie sprzętu medycznego będzie dużym atutem,
- Uprawnienia SEP do 1kV będą dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Profesjonalne narzędzia pracy,
- Opiekę medyczną i pakiet benefitów.
Benefity:
Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie nauki języków
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Ubezpieczenie na życie
Spotkania integracyjne
Służbowy samochód do użytku prywatnego
Brak dress code'u
Kawa / Herbata
Parking dla pracowników
Paczki świąteczne
Możliwość uzyskania uprawnień
Pracownik Działu Sprzedaży Life Sciences
Opis stanowiska:
- Realizacja bieżących zamówień, realizacja umów przetargowych oraz wystawianie faktur sprzedażowych,
- Bieżąca obsługa oraz utrzymywanie dobrych relacji z Klientami,
- Nawiązywanie kontaktów i przygotowywanie ofert handlowych,
- Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- Praktycznej znajomości obsługi komputera, pakietu MS OFFICE oraz urządzeń biurowych,
- Kreatywności, samodzielności i odpowiedzialności,
- Realizacji zadań na wysokim poziomie.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wysoko specjalistycznej branży medycznej, laboratoryjnej, farmaceutycznej i life sciences,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz motywacyjny system prowizyjny,
- Opiekę medyczną i pakiet benefitów,
- System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Benefity: